Susu Kambing Irfan 1

Susu Kambing Irfan

Susu Kambing Irfan merupakan produk makanan yang berasaskan Susu Kambing dan Susu Lembu.

Telah ditubuhkan sejak tahun 2013

susu irfan

Susu kambing Irfan dipasarkan dan dikawal rapi kualiti pengeluarannya oleh World Marketing Work Sdn Bhd.

Produk susu dibawah jenama Irfan

Susu Irfan

Susu Kambing Irfan penuh khasiat

Susu Kambing Irfan kaya dengan protien, enzim dan mengandungi khasiat campuran daripada makan sunnah iaitu kismis, madu dan manna (arabic gum).

Susu Kambing Irfan diformulasikan dari makanan sunnah iaitu susu kambing, kismis, kurma dan madu serta tiada gula tambahan.

Susu Kambing Irfan 2

SUSU KAMBING IRFAN adalah minuman berasaskan SUSU KAMBING yang diformulasi dengan khasiat KISMISKURMAMADU & MANNA (ARABIC GUM) serta dirumus khas bersama DHAFOSKALSIUM & VITAMIN. Ianya amat sesuai untuk Kanak-kanak berumur 1 tahun dan keatas.

Berat Bersih: 500g

6 Kebaikan utama Susu Kambing Irfan kepada si manja

Susu Kambing Irfan 3

Irfan Cocoa Goat

Susu Kambing Irfan 4

IRFAN COCOA GOAT adalah minuman berasaskan SUSU KAMBING yang diformulasi dengan khasiat KOKOKURMAMADU & MANNA (ARABIC GUM) serta dirumus khas bersama DHAFOSKALSIUM & VITAMIN.

Ianya amat sesuai untuk Kanak-kanak berumur 1 tahun dan keatas.

Irfan Full Cream

Susu Kambing Irfan 5

IRFAN FULL CREAM adalah minuman berasaskan SUSU LEMBU yang diformulasi dengan khasiat KISMISKURMAMADU & MANNA (ARABIC GUM) serta dirumus khas bersama DHAFOSKALSIUM & VITAMIN.

Ianya amat sesuai untuk Kanak-kanak berumur 1 tahun dan keatas.

Irfan Susu Kambing Xtra

Susu Kambing Irfan 6

IRFAN SUSU KAMBING XTRA adalah minuman berasaskan SUSU KAMBING yang diformulasi dengan khasiat KISMISKURMAMADU & MANNA (ARABIC GUM).

Ianya amat sesuai untuk golongan dewasa.

Irfan ChocolateMalt

Susu Kambing Irfan 7

IRFAN CHOCOLATEMALT adalah minuman CHOCOLATE yang dirumus khas bersama KURMA dan MANNA (Arabic Gum). Ianya amat sesuai untuk semua lapisan umur daripada kecil sehingga dewasa.

Kebaikan yang terdapat dalam susu Irfan

  • Mengatasi penyakit demam kuning, batuk & asma
  • Membantu mengurangkan gatal-gatal dan sakit kulit (Eczema)
  • Meningkatkan selera makan
  • Membantu sistem penghadaman
  • Menguatkan tahap imunisasi tubuh badan

Cara Penyimpanan Susu Kambing Irfan

Untuk mengekalkan kesegaran, simpan Susu Irfan di tempat yang bersih, dingin dan kering sebelum dan selepas dibuka.

Selepas dibuka, lipat dan klip tempat yang digunting.

Simpan pek di dalam bekas kedap udara yang bersih dan kering selepas dibuka.

Habiskan kandungan dalam masa sebulan setelah dibuka.

Khasiat susu kambing irfan

Bagi melihat perbandingan susu bayi, klik di sini.

Amaran:

  1. Jangan guna jika pek aluminium sudah koyak atau berlubang.
  2. Jika bancuhan susu tidak diminum segera, simpan di dalam peti sejuk dan minum dalam tempoh 24 jam selepas bancuhan.

Kami juga menjual Susu Irfan secara borong.
Dapatkan terus di alamat berikut:

AzZainMart Shah Alam

  • NO.9, JALAN TUKUL P15/P, SEKSYEN 15, 40200 SHAH ALAM, SELANGOR.
  • Tel. +603-55230323
  • E-mail: [email protected]

Ingin lihat kedai AzZainMart berdekatan anda? Klik di sini!

Testimonial Susu Irfan

Susu Kambing Irfan

PENGASUH SAYA CAKAP ANAK SAYA DAH KEMBALI CERIA DAN AKTIF SELEPAS MENGGUNAKAN SUSU KAMBING IRFAN

“Sebelum ni anak saya kurang sangat aktif, tak banyak cakap hanya duduk diam je dalam rumah.

Bila jumpa sedara-sedara dia pon dia kurang main. Di tempat pengasuh anak saya juga bagi tahu yang anak saya tak bnyak bermain macam tak bermaya..

Satu hari saya jumpa kawan lama saya borak-borak pasal anak dan saya ceritakan msalah anak sy ni. Kawan saya kata anak dia pon sebelum ni mcm tu jugak.

So dia suggestkan dekat saya bagi anak minum SUSU IRFAN. saya pon cari dekat kedai tempat saya dan bagi anak minum.

Alhamdulillah sekali minum je anak saya terus suka. Dia mintak lagi sebab awalnya saya bancuh separuh botol je. Takut dia tak suka. tapi tak sangka dia suka susu irfan ni.

Selepas dalam 2 minggu guna susu irfan ni, saya nampak perubahan BESAR pada anak saya.

Dia jadi aktif bermain, petah bercakap. kalau kat rumah tu ada je benda dia nak buat.

Anak saya juga senang buang air besar tau. Selalu dia agak susah nak buang air besar, dia akan lama dalam toilet. Anak saya ni umur 4 tahun.

So sekarang saya sangat happy dengan SUSU IRFAN.

~ Puan Rohaya ( Terengganu )

ANAK SUSAH NAK DEMAM, SELERA MAKAN BERTAMBAH, C!R!T B!R!T CEPAT BAIK

“Alhamdulillah tidak menyesal mencuba susu irfan. Anak saya mula minum susu irfan sejak berumur 1 tahun.

Alhamdulillah selepas minum susu dengan izin ALLAH anak saya susah nak demam, selera makan sentiasa bertambah, cirit-birit cepat baik.

Ramai kawan-kawan ummi tanya anak minum susu apa? Sekarang ni dah ramai anak kawan-kawan yang mencuba susu irfan.

susu irfan memang terbaik. Berkat berasaskan makanan sunnah😀”

~ En Amir Zainal ~

Beli Susu Irfan Secara Online

40 thoughts on “Susu Kambing Irfan

  1. Assalamualaikum wbt
    Boleh cadangkan susu irfan yg sesuai utk anak berumur 3 tahun utk menaikkan selera makan, memastikan imun sistem badan baik(kurang sakit)?

    1. boleh cuba yang susu kambing irfan biasa atau coklat. ada testimonial untuk kes seperti puan

  2. Assalamualaikum..brapa sukatan yg spatut nya bg umur setahun dlm satu hari?

    1. waalaikumussalan. Sukatan bancuhan adalah seperti tertera pada kotak.

  3. Salam. kalau beli borong berapa harga ye? . memang stock di azzain sentiasa ada untuk belian borong ke?

    1. Waalaikumussalam. insya Allah sentiasa ada stok. boleh terus beli secara online di sini https://www.mybazar.com/azzainmart/susu-kambing-irfan-500g-x-12unit-2

  4. Hai, nak tanya. Antara 4 jenis perisa susu tu kan, yang mana lebih sesuai untuk masalah kulit eczema bagi org dewasa ? tq.

    1. mengikut survey kami, eczema yang dihadapi adalah berbeza-beza mengikut individu dan mempunyai kadar sensitiviti yang berbeza juga terhadap produk. berdasarkan perkongsian pengguna kami, mereka tidak mengalami masalah eczema apabila mengambil susu kambing irfan.

      cik puan dinasihatkan mendapatkan nasihat doktor sekiranya eczema yang dihadapi sangat sensitif.

  5. Sy nak tnye susu kmbing irfan ni sesuai ke untuk kanak2 1 thun yg sembelit

    1. ada perkongsian pengguna yang maklumkan anak mereka tidak sembelit setelah minum susu kambing irfan. puan boleh beri dengan kecairan yang rendah terlebih dahulu.

  6. Setelah susu disediakan, brapa lama tempoh masa kena habiskan?

    1. sebaiknya dalam tempoh 4 jam bergantung kepada kebersihan botol.

  7. As salam .. bpe scoop utk 60ml air suam ye?

    1. waalaikumussalam. yang dicadangkan adalah 4 scoops dan 180ml air.

      secara nisbahnya, 2 scoops dan 90ml air.

  8. Assalamualaikum… Tuan, boleh saya tau berapa banyak kandungan susu kambing dlm Susu kambing irfan??

    1. waalaikumussalam. maaf kami tiada info berkenaan ini. susu kambing irfan adalah susu formula.

  9. Kalau sy nk beli borong,maksud lebih dr 3 kotak dpt less x?mohon dpt dikurangkn sikit utk ibu2 spt sy…

    1. waalaikumussalam. hubungi 0137195173 untuk dapatkan pakej harga terkini.

  10. Boleh x susu kambing irfan .. sya campurkn dgn susu lmbu.. contoh 2scoop susu irfan+2scoop susu lembu..trm ksih..ank sy umor 12bulan

    1. Waalaikumussalam.

      kenapa perlu dicampur dengan susu lembu?

      tiada masalah untuk campur. boleh dicampur dengan coklat atau apa2 perisa lain yang anak2 suka.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.