fbpx

Susu Kambing Irfan diformulasikan dari makanan sunnah iaitu susu kambing, kismis, kurma dan madu serta tiada gula tambahan.

Berat Bersih: 500g

Produk susu dibawah jenama Irfan

Susu Irfan

Susu Kambing Irfan penuh khasiat

Irfan Susu Kambing kaya dengan protien, enzim dan mengandungi khasiat campuran daripada makan sunnah iaitu kismis, madu dan manna (arabic gum).

Beli Susu Kambing Irfan Secara Online

Susu Kambing Irfan
Klik gambar untuk membeli Susu Kambing Irfan di MyBazar!

 

Ia mengandungi antibodi untuk meningkatkan sistem imunisasi tubuh serta berbagai lagi penyakit kerana susu kambing merupakan makanan tambahan yang terbaik untuk pembesaran anak anda.

Irfan Susu Kambing sesuai untuk kanak-kanak berusia 1 tahun dan ke atas sehingga dewasa.

Untuk membina akhlak yang mulia bermula dari pemakanan yang halal lagi baik.

Beli Cocoa Goat Irfan Secara Online

Cocoa Goat Irfan
Klik gambar untuk membeli Cocoa Goat Irfan di MyBazar!

Kebaikan yang terdapat dalan susu Irfan

  • Mengatasi penyakit demam kuning, batuk & asma
  • Membantu mengurangkan gatal-gatal dan sakit kulit (Eczema)
  • Meningkatkan selera makan
  • Membantu sistem penghadaman
  • Menguatkan tahap imunisasi tubuh badan

Cara Penyimpanan

Untuk mengekalkan kesegaran, simpan Susu Irfan di tempat yang bersih, dingin dan kering sebelum dan selepas dibuka.

Selepas dibuka, lipat dan klip tempat yang digunting.

Simpan pek di dalam bekas kedap udara yang bersih dan kering selepas dibuka.

Habiskan kandungan dalam masa sebulan setelah dibuka.

Khasiat susu kambing irfan

Bagi melihat perbandingan susu bayi, klik di sini.

Beli Susu Full Cream Irfan Secara Online

Full Cream Irfan
Klik gambar untuk membeli Susu Full Cream Irfan di MyBazar!

Amaran:

  1. Jangan guna jika pek aluminium sudah koyak atau berlubang.
  2. Jika bancuhan susu tidak diminum segera, simpan di dalam peti sejuk dan minum dalam tempoh 24 jam selepas bancuhan.

Kami juga menjual Susu Irfan secara borong.
Dapatkan terus di alamat berikut:

Az-Zain Shah Alam

  • NO.9, JALAN TUKUL P15/P, SEKSYEN 15, 40200 SHAH ALAM, SELANGOR.
  • Tel. +603-55230323
  • E-mail: [email protected]

Ingin lihat kedai Az-Zain berdekatan anda? Klik di sini!

Kini anda boleh membeli secara online di aplikasi MyBazar!

MyBazar Az-Zain Shah Alam
Klik gambar untuk membeli barangan secara online!

Testimonial Susu Irfan

Susu Kambing Irfan

PENGASUH SAYA CAKAP ANAK SAYA DAH KEMBALI CERIA DAN AKTIF SELEPAS MENGGUNAKAN SUSU KAMBING IRFAN

“Sebelum ni anak saya kurang sangat aktif, tak banyak cakap hanya duduk diam je dalam rumah.

Bila jumpa sedara-sedara dia pon dia kurang main. Di tempat pengasuh anak saya juga bagi tahu yang anak saya tak bnyak bermain macam tak bermaya..

Satu hari saya jumpa kawan lama saya borak-borak pasal anak dan saya ceritakan msalah anak sy ni. Kawan saya kata anak dia pon sebelum ni mcm tu jugak.

So dia suggestkan dekat saya bagi anak minum SUSU IRFAN. saya pon cari dekat kedai tempat saya dan bagi anak minum.

Alhamdulillah sekali minum je anak saya terus suka. Dia mintak lagi sebab awalnya saya bancuh separuh botol je. Takut dia tak suka. tapi tak sangka dia suka susu irfan ni.

Selepas dalam 2 minggu guna susu irfan ni, saya nampak perubahan BESAR pada anak saya.

Dia jadi aktif bermain, petah bercakap. kalau kat rumah tu ada je benda dia nak buat.

Anak saya juga senang buang air besar tau. Selalu dia agak susah nak buang air besar, dia akan lama dalam toilet. Anak saya ni umur 4 tahun.

So sekarang saya sangat happy dengan SUSU IRFAN.

~ Puan Rohaya ( Terengganu )

ANAK SUSAH NAK DEMAM, SELERA MAKAN BERTAMBAH, C!R!T B!R!T CEPAT BAIK

“Alhamdulillah tidak menyesal mencuba susu irfan. Anak saya mula minum susu irfan sejak berumur 1 tahun.

Alhamdulillah selepas minum susu dengan izin ALLAH anak saya susah nak demam, selera makan sentiasa bertambah, cirit-birit cepat baik.

Ramai kawan-kawan ummi tanya anak minum susu apa? Sekarang ni dah ramai anak kawan-kawan yang mencuba susu irfan.

susu irfan memang terbaik. Berkat berasaskan makanan sunnah😀

~ En Amir Zainal ~

Beli Susu Irfan Secara Online

This Post Has 38 Comments

  1. Assalamualaikum..brapa sukatan yg spatut nya bg umur setahun dlm satu hari?

    1. waalaikumussalan. Sukatan bancuhan adalah seperti tertera pada kotak.

  2. Salam. kalau beli borong berapa harga ye? . memang stock di azzain sentiasa ada untuk belian borong ke?

  3. Hai, nak tanya. Antara 4 jenis perisa susu tu kan, yang mana lebih sesuai untuk masalah kulit eczema bagi org dewasa ? tq.

    1. mengikut survey kami, eczema yang dihadapi adalah berbeza-beza mengikut individu dan mempunyai kadar sensitiviti yang berbeza juga terhadap produk. berdasarkan perkongsian pengguna kami, mereka tidak mengalami masalah eczema apabila mengambil susu kambing irfan.

      cik puan dinasihatkan mendapatkan nasihat doktor sekiranya eczema yang dihadapi sangat sensitif.

  4. Sy nak tnye susu kmbing irfan ni sesuai ke untuk kanak2 1 thun yg sembelit

    1. ada perkongsian pengguna yang maklumkan anak mereka tidak sembelit setelah minum susu kambing irfan. puan boleh beri dengan kecairan yang rendah terlebih dahulu.

  5. Setelah susu disediakan, brapa lama tempoh masa kena habiskan?

    1. sebaiknya dalam tempoh 4 jam bergantung kepada kebersihan botol.

  6. As salam .. bpe scoop utk 60ml air suam ye?

    1. waalaikumussalam. yang dicadangkan adalah 4 scoops dan 180ml air.

      secara nisbahnya, 2 scoops dan 90ml air.

  7. Assalamualaikum… Tuan, boleh saya tau berapa banyak kandungan susu kambing dlm Susu kambing irfan??

    1. waalaikumussalam. maaf kami tiada info berkenaan ini. susu kambing irfan adalah susu formula.

  8. Kalau sy nk beli borong,maksud lebih dr 3 kotak dpt less x?mohon dpt dikurangkn sikit utk ibu2 spt sy…

    1. waalaikumussalam. hubungi 0137195173 untuk dapatkan pakej harga terkini.

  9. Boleh x susu kambing irfan .. sya campurkn dgn susu lmbu.. contoh 2scoop susu irfan+2scoop susu lembu..trm ksih..ank sy umor 12bulan

    1. Waalaikumussalam.

      kenapa perlu dicampur dengan susu lembu?

      tiada masalah untuk campur. boleh dicampur dengan coklat atau apa2 perisa lain yang anak2 suka.

  10. susu irafan dewasa sesuai diminum wanita prenant semasa kandungannya berapa bulan nyer??

    1. susu kambing irfan mengandungi kalsium yang lebih tinggi berbanding susu lembu. tiada sekatan kandungan bayi untuk ibu mengandung mula minum susu. dinasihatkan ibu yang mengandung segera minum susu kambing bagi membekalkan kalsium secukupnya.

  11. Cawangan dekat jalan kebun ada jual susu irfan tak?

    1. ada tuan. susu irfan dijual di semua cawangan kami.

  12. susu irfan extra blh kanak2 umur 6thun keatas minum

  13. HARGA SUSU IRFAN BERAPA……..UTK DEWASA SESUAI KER.

    1. susu irfan sekarang berharga rm38.00. susu ini sesuai untuk 1 tahun dan ke atas. golongan dewasa juga sesuai.

      atau boleh dapatkan susu irfan kambing xtra. yang ini berharga rm40.15 ada 20 sachet.

  14. ibu dalam berpantang boleh x minum susu irfan

    1. susu irfan adalah susu kambing yang baik utk ibu mengandung ataupun dalam pantang. kandungan kalsium yang tinggi dalam susu kambing amat baik untuk tumbesaran bayi.

  15. Salam.. ada x kesan sampingan pd baby mula2 consume susu kambing irfan ni? Cth sakit perut, kembung perut, angin, muntah2 atau cirit birit.

    1. waalaikumussalam. buat masa ini kami belum pernah terima feedback seperti yang dinyatakan.

  16. umur 9bln blh minum xsusu ni.ssh nk jmp susu kmbg tu bwh 1+

    1. dicadangkan pada umur 6 bulan dan ke atas. so jika 9 bulan tiada masalah.

  17. Susu irfan nie sesuai utk baby 8bulan++ tak?

    1. Secara umum, sekiranya bayi puan sudah minum susu formula, susu irfan sudah boleh diberi. Sekiranya bayi puan belum minum sebarang susu formula adalah tidak digalakkan.

      Jika ingin dapatkan harga promosi susu irfan whatsapp PROMOSI IRFAN ke 0137195173.

      harap maklum.

  18. bape harge susu irfan nie…?

    1. Susu Kambing berharga RM39. untuk harga promosi SMS/Whatsapp SUSU IRFAN ke 0137195173. harap maklum.

  19. Boleh x ibu mengandung minum susu kambing ini

    1. boleh puan, ibu mengandung amatlah digalakkan minum susu kambing kerana ia mengandungi banyak kalsium untuk tumbesaran bayi di dalam kandungan.

      jika puan mahu membeli susu IRFAN dan memerlukan khidmat penghantaran, sms/whatsapp IRFAN SUSU KAMBING ke 0137195173. harap maklum.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

×

Cart

Dapatkan Kupon

RM5 OFF

Subcribe e-mail kami dan dapatkan kod diskaun serta-merta!