E-Man Coco

E-Man Coco – Koko pracampur dengan kurma. Rasa Lazat Pasti Ingat.

Di sini kami sertakan maklumat lengkap berkenaan E-Man Coco, Pengilang, Sijil Halal, Testomonial sehinggalah ke Resepi Biskut E-Man Coco.

e-man coco
Klik gambar untuk membeli E-Man Coco secara online!

Maklumat produk

Berat Bersih : 900g

Kandungan : Gula halus, krimer tanpa tenusu, serbuk koko dan ekstrak kurma.

Maklumat Nutrisi

maklumat nutrisi e-man coco

Cadangan hidangan

1 sachet (25g) dibancuh dengan secawan air (200ml) pada suhu 80 Celsius.

Video Iklan E-MAN Coco

Kelebihan koko

Koko melambatkan proses penuaan serta meningkatkan kebolehan mengatasi tekanan.

Kesan Antioksida adalah diperolehi daripada kandungan polyphenois yang tinggi seperti flavanoids.

Kandungan koko yang paling penting didapati dari koko adalah flavan-3-ols atau lebih dikenali sebagai catechin yang merupakan kumpulan kandungan kimia yang memberi tindakan antioksida yang kuat.

Koko apabila dicampur dengan susu dan gula akan menjadi minuman yang berkhasiat.

eman coco

E-MAN Coco adalah koko pracampur dengan kurma. Gabungan koko dan kurma ini menghasilkan satu rasa baru bagi produk minuman bercoklat yang dapat menandingi jenama lain di pasaran.

Sijil Halal JAKIM

Produk ini telah mendapat pengiktirafan sijil Halal JAKIM melalui semakan pada 6 Julai 2018. Semakan boleh dilihat di sini.

pengiktirafan e-man

Selain Sijil pengesahan Halal, pihak kilang juga telah memperoleh sijil IMP, 1 Malaysia Best dan mendapat bantuan dari agensi kerajaan seperti MADA dan SMIDEC.

Pengesahan Jenama Islam Oleh Mukmin Brands

E-Man adalah jenama kopi yang terdiri daripada E-Man Cafe, E-Man Coco & E-Man Tongkat Ali.

E-Man merupakan produk yang diusahakan oleh Usahaone Trading yang berpengkalan di Alor Setar, Kedah.

Sumber

Kami merupakan pengedar sah bagi produk E-MAN Coco.
Boleh di beli secara borong pada harga menarik.

Dapatkan terus di alamat berikut:

Az-Zain Shah Alam

NO.9, JALAN TUKUL P15/P, SEKSYEN 15, 40200 SHAH ALAM, SELANGOR.
Tel. +603-55230323
E-mail: produkmuslim@azzainmart.com

Ingin lihat kedai Az-Zain berdekatan anda? Klik di sini!

Kini anda boleh membeli secara online di aplikasi MyBazar!

MyBazar Az-Zain Shah Alam
Klik gambar untuk membeli barangan secara online!

Produk lain di bawah jenama E-man

  1. E-Man Cafe Mocha
  2. E-Man Teh Tarik
  3. E-Man Kopi ‘O’
  4. E-Man Kopi tongkat Ali

produk e-man

Sejarah syarikat

USAHAONE TRADING adalah sebuah perniagaan berasaskan Industri Kecil dan Sederhana (IKS) yang telah ditubuhkan pada 08 Januari 2005.

Video Kilang pembuatan

Syarikat ini diusahakan secara perkongsian oleh Tn. Hj Samsudin Bin Abdullah dan Pn. Hjh Mapuzah bt Romli.

Memulakan perniagaan sejak tahun 1982 dengan mengusahakan pelbagai perniagaan secara kecil-kecilan .

logo e-man
Logo E-Man

UsahaOne Trading ditubuhkan sebagai pengeluar atau pengilang produk minuman halal lagi bersih berasaskan herba-herba terpilih yang kaya dengan khasiat serta bermanfaat kepada seluruh ahli keluarga.

Usahaone Trading menjalankan aktiviti memproses dan mengilang produk dibawah jenama E-MAN (E-MAN CAFÉ, E-MAN COCO dan E-MAN TONGKAT ALI).

Manakala, syarikat sekutu lain sperti SQG Usahawan Sdn. Bhd. serta beberapa pemborong yang dilantik bertindak sebagai pengedar dan pemasar produk.

SQG Usahawan Sdn. Bhd.

Kompleks Kilang SME Bank, A7 & B7, Jalan Lencong Barat, Kawasan Perusahaan Mergong Barrage, Kedah, 05150 Alor Setar

Video produk OEM

Kilang yang berkapasiti pengeluaran 25 tan sebulan ini mempunyai 9 orang pekerja bumiputra tempatan yang beroperasi secara aktif di A7 Kompleks Kilang SME Bank, Kawasan Perusahaan Mergong Barrage, Jalan Lencong Barat, 05150 Alor Setar Kedah.

Syarikat juga merupakan Usahawan bimbingan MADA di bawah Kementerian Pertanian Industri Asas Tani (MOA) serta beberapa agensi kerajaan dan sokongan daripada SME Bank beserta strategi pemasaran yang efektif, pengeluaran yang mempunyai tahap nilai tambah yang tinggi serta rekabentuk dan pembungkusan yang maju dan terkini maka Usahaone Trading bersedia untuk menembusi pasaran makanan Halal tempatan dan luar negara.

Iklan Eman Coco

Review Pelanggan E-Man Coco

Kami sertakan di sini testimonial berkenaan E-Man Coco

TAMAR COCOA & E-MAN COCO

TAMAR COCOA & E-MAN COCO

E-man Coco ni Zah jumpa secara tak sengaja kat pasaraya local.
Letak pulak kat rak tingkat atas hujuuunggg sekali.
Hmm..macam manala pengguna nak kenal produk ni kalau placing produk pun tak strategik.
Si M**o tuhh jugak yang letak kat depaaannnn. So annoying…
Btw, harganya RM18 for 900g. Rasanya more to choclatey flavour.

Jom Minum Koko E-Man

inilah minuman aku untuk sepanjang pregnant ni.. minuman koko E-MAN ..
bukan nk promote tau.. ini produk muslim kita..
dulu-dulu aku memang suka sangat minum milo.. tak kira la milo panas ke.. suam.. campur susu.. ais… memang suka..
tapi kalau preggy mmang sembelit la mama ni.. paling siksa..

Stok Baru E-Man Coco Di Az-Zain Shah Alam

e-man coco - stok baru tiba

Stok E-MAN Coco baru tiba!

Produk pracampur kurma dan coklat ini menjadi pilihan hati para pelanggan.

Kami juga menjual secara borong. Hubungi 0133653934 untuk pertanyaan.

Minuman Berkhasiat E-man Coco

Assalamualaikum..akma pagi-pagi sebelum pergi kelas sekarang nie mesti akan mengambil minuman nie iaitu minuman coklat E-man Coco.

Minuman yang dicampurkan dengan kurma. Memang sedap!

akma ada post entry berkenaan minuman coklat nie. Bagi sesiapa yang ada baca post akma taula berkenaan minuman coklat ini

Baca lanjut

Coco E-Man

Tanya lah dgn mak saudara, rupanya die pengedar Coco E-man.

Mula-mula dengar ia adalah pre-mix dgn kurma, terus setuju untuk cuba 900g.

Bukan saja anak umur setahun tu je yang suka, uminya turut sekali.

Rasanya sangat SEDAP! The most important is, dua bahan tadi ie koko dan kurma adalah bahan yang berkhasiat dan lazat. Tak perlu gula tambahan.

Baca lanjut

Biskut E-Man Coco

Biskut E-Man Coco

Bahan-bahan : (A)

  1. 190 gm mentega
  2. 150 gm gula ising
  3. 1 biji telor

Bahan-bahan : (B)

  1. 280 gm tepung gandum
  2. 80 gm nestum
  3. 30 gm badam debu
  4. 120 gm tepong jagung
  5. 50 gm koko e-man
  6. 1 sudu kecil serbuk vanilla

Cara-caranya :

  1. Panaskan oven sehingga 150 c
  2. Campur semua bahan (A)gaul sebati
  3. Masukkan semua bahan (B) gaul sebati
  4. Canai dan terap mengikut acuan kesukaan anda
  5. Sapu kuning telor diatasnya
  6. Kemudian hias hirisan badam

Selamat mencuba!

Sumber

Close Menu
×

Cart