Hubungi Kami

Hubungi kami sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan atau pun cadangan, sila kemukakan kepada kami dengan mengisi ruang komen atau kunjungi kami di peta yang disertakan di bawah.

hubungi kami

Az-Zain Shah Alam

  • 9, Jalan Tukul P 15/P, Seksyen 15, 40200 Shah Alam, Selangor.
  • Tel. +603-55230323
  • E-mail: produkmuslim@azzainmart.com

Klik di sini untuk mendapatkan KUPON DISKAUN sempena hari lahir anda.

Az-Zain USJ Subang Jaya

  • 45, Jalan USJ 8/2B, USJ8, 47610 Subang Jaya, Selangor.
  • Tel. +6013-7195 173
  • E-mail: hazwan@azzainmart.com

Ingin menerima maklumat dari kami melalui e-mail? subscribe di sini! 

Az-Zain Bandar Putera 2, Klang

  • 9, Jalan Kebun Nenas 4A/KS 8, Jalan Kebun Nenas, Bandar Putera 2, 41200 Klang, Selangor.
  • Tel. +6013-3435 534
  • E-mail: hazwan@azzainmart.com

Bacaan lanjut: Keistimewaan ayam organik

Az-Zain Seksyen 27, Shah Alam

  • 11, Jalan Kelumpang 27/41A, Seksyen 27, Shah Alam, Selangor.
  • Tel. +6013-7195173
  • E-mail: produkmuslim@azzainmart.com

Bacaan lanjut: Jenama Az Zain Pengeluar Ayam Kampung Organik Halal

Az-Zain Alam Budiman, U10 Shah Alam

  • 15-G, Jalan Pulau Lumut P U10/P, Taman Alam Budiman, Seksyen U10, 40170 Shah Alam, Selangor.
  • Tel. +6013-7195173
  • E-mail: produkmuslim@azzainmart.com

Bacaan lanjut: Gambar Ayam Tak Putus Urat dengan Ayam Putus Urat

Az-Zain Subang Impian, U5 Shah Alam 

  • 27, Jalan Musytari AP U5/ AP, Taman Subang Impian, Seksyen U5, 40150 Shah Alam, Selangor.
  • Tel. +6013-7195173
  • E-mail: produkmuslim@azzainmart.com

Ingin lihat senarai penuh pengedar Az-Zain? Klik di sini!

Kini anda boleh beli secara online!

MyBazar Az-Zain Shah Alam
Klik gambar untuk membeli secara online!

This Post Has 81 Comments

  1. Assalamualaikum Tuan/Puan,
    Saya dari Mizanly Enterprise yang merupakan pengeluar produk pau frozen beroperasi di Rawang dan kini sedang berusaha untuk memasarkan produk ini ke pasaran terbuka terutama di kedai2 frozen mukmin. Kami mempunyai Pau frozen bersaiz mini dan besar yang kini Alhamdulillah mendapat sambutan yang sangat baik dari kalangan pelanggan-pelanggan kami. Produk kami adalah Halal dan bersih kerana semua bahan2 yang kami gunakan mempunyai sijil halal. Insyaallah dengan sokongan dari para peniaga seislam seperti Tuan/Puan, kami berdoa agar usaha murni kami untuk mendapatkan status Halal dari Jakim di berkati Nya.
    Sekiranya Tuan/Puan sudi untuk membantu kami untuk mempromosi produk kami di kedai Tuan/Puan, berikut di majukan maklumat terperinci untuk makluman Tuan/Puan:
    * Harga sepeket (Pau mini) = RM3.50 / 6 biji sepeket
    *Harga sepeket (Pau Besar) = RM3.50 / 4 biji sepeket
    Minimum penghantaran adalah 50 paket (mini +besar)
    Kami berharap kami akan mendapat maklumbalas dari Tuan/Puan terhadap permohonan ini. Insyaallah, semoga usaha kami ini akan mendapat keredhaan Nya dan perniagaan Tuan/Puan akan terus berjaya dunia dan akhirat. Amin.
    Pn Laily, Mizanly Enterprise
    (016-7700802)

    1. Waalaikumussalam.
      Sebarang urusan kemasukan barang boleh hubungi Tn Hj. Jaludin 013-3435534.
      Harap Maklum.

    2. Saya nk jd pengedar tepung bidara area kajang n bangi.mana area terdekat boleh dapat

      1. setakat ini kami tiada penghantaran bagi tepung bidara. tepung bidara boleh didapat di semua cawangan kami. harap maklum.

  2. Salam. Saya berminat utk mengetahui details utk menjadi pengedar. Bagaimana ya

    1. waalaikumussalam
      hubungi 03-87231720

      1. Salaam. Nak tnya, kat mana pengedar ayam az-zain dan produk lain di sekitar kuala lipis pahang? Saya baru pindah sini dan nak dapatkan produk2 muslim.

        1. waalaikumussalam, puan boleh hubungi pejabat di talian 03-87231720.

  3. Assalamualaikum..di terengganu agak sukar mendapatkan barangan produk muslim dan hebahan mengenai produk2 agak kurang. saya berminat menjalankan perniagaan seumpama halal mart, halal kiosk dsbnya (sekarang berniaga kecil-kecilan dari rumah dan online). Adakan pihak tuan ada menjalankan “in house training” kepada mereka-mereka yang berminat menjalankan perniagaan atau mengadakan slot perkongsian maklumat serta pengalaman tuan, saya berminat untuk menyertai. semoga usaha ini akan memperbanyakkan lagi usahawan muslim yang akan timbul dan produk muslim akan bertambah meluas di pasaran.
    Terima kasih

    1. waalaikumussalam.
      hubungi 03-87231720

  4. Assalamu alaikum,

    Saya Riduan Hashim dari syarikat Primalife Marketing berminat untuk membekal produk susu kambing kolagen keluaran syarikat kami kepada outlet tuan. mohon penerangan dari pihak tuan tentang prosedur kemasukan produk.

    saya boleh dihubungi di talian 01126255296 (call, sms @ whatsapp) atau email ke sales.primalife@gmail. com

    segala kerjasama dari pihak tuan diucapkan berbanyak terima kasih

    terima kasih.

    1. waalaikumussalam.
      hubungi Hj. Jaludin 013-3435534

  5. Assalamualaikum..
    ana nak tanya Az-Zain produk halalan toyyiban ni ada bagi peluang kepada usahawan untuk membuka kedai Az-Zain ker.. kalu ana ada kedai, boleh ke ana ambil barang / makanan dengan pihak tuan.

    1. waaalaikumussalam
      hubungi 03-87231720

  6. Assalamualaikum, saya dari ipoh perak ingin bertanya apakah pihak azzain membuka peluang francais bagi kedai produk halal?
    Sekiranya pihak kami ingin mendapatkan produk utama iaitu Ayam yang diproses mengikut syariat untuk dipasarkan dikawsan kami. Bagaimanakah caranya?

    M.Tahir 011-31739067

    1. waalaikumussalam
      hubungi 03-87231720

  7. Assalamualaikum… sy berminat nk bawa produk2 muslim ke tempat sy. Mcm mn caranya dan apa yg perlu sy buat?

    1. waalaikumussalam
      hubungi 03-87231720

  8. Nak tahu sangat2..btol kah dah ade produk ovalette jenama halagel.sy pnah beli ovalete di muar johor di kedai ezy bakery muar johor..dia tunjuk bekas tong besar jenama halagel.tp bila check di internet takde pulak halagel kluarkn ovalette.sy nak sgt tahu ttg perkara ini.

    1. Mohon maaf kami tidak dapat memberi pengesahan. mungkin boleh cuba untuk terus hubungi pihak HALAGEL di talian: TOLL FREE: 1800 88 42525 (HALAL)

  9. Assalammualaikum,
    Apakah pelan tuanuntuk memperluaskan rangkain kedai Al-Zain ini ke utara Malaysia ? Adakah peluang untuk usahawan yang berminat membuka franchise Al-Zain ini di kawasan tersebut.
    Harap dapat maklumbalas dari pihak Al-Zain.

    Terima kasih.

    1. Waalaikumussalam. kami adalah salah sebuah rangkaian AZ-ZAIN. sentiasa ada peluang berkenaan hal ini. hubungi 03-87231720 untuk berurusan. harap maklum.

  10. salam… saya mempunyai 2 unit kedai dobi di kawasan georgetown. saya berminat untuk menambah pendapatan bulanan dengan menjual makanan halal. diharap pihak tuan dapat mencadangkan produk yang sering mendapat permintaan yang tinggi oleh masyarakat malaysia.

    1. mohon maaf kami tidak dapat membantu secara spesifik mengenai permintaan tuan. cadangan kami cuba perhalusi konsep perniagaan yang hendak dibuat tersebut.

  11. Boleh terangkan program franchise Az Zain?
    Modal diperlukan?
    Syarat? dan lain2 yang berkaitan.
    Terima Kasih

  12. Assalamualaikum,

    Mohon pencerahan, tiadakah outlet Az Zain di sekitar Pekan Rawang dan adakah Az Zain ini berbentuk francais atau cawangan.
    Terima kasih.

  13. Berminat untuk tahu ttg francais azzain, syarat & kos. Terima kasih

  14. jika saya ber minat utk francaisi kedai az zain, macam mana ye. tq

    0126168161.

  15. Assalamualaikum..
    Saya mengusahakan kedai Frozen di Kerteh Terengganu.
    Saya bercadang untuk menjual ayam organik dari pihak tuan.
    Sudi kiranya pihak tuan memberi cadangan bagaimana cara untuk kami mendapat bekalan dari pihak tuan.

    Sekian terima kasih

    Yang benar
    YAZID BIN ALI
    RNY Rizqi Trading
    K-3, Taman Wan Adnan
    24300 Kerteh Kemaman
    Terengganu.
    Hp: 019-9836284
    Email: rny.rizqi@gmail.com

    1. waalaikumussalam.
      hubungi 03-87231720.

  16. Assalamu’alaikum Tn. Hj.

    Syabas di atas usaha murni dan wawasan serti ni’at Tn. Hj.

    Semoga kesemua cawangan yang diuruskan oleh Tn. Hj. mendapat sokongan serta rahmatNya.

    Pelbagai produk keluaran muslim khususnya IKS ada di sini. Memang banyak belaka.

    1. waalaikumussalam. terima kasih kami ucapkan.
      kami doakan produk nutracreme menjadi pilihan pelanggan.

  17. Assalamualaikum…saya bercadang membuka sebuah kedai runcit 100% produk Islam di Seri Manjung, Perak pada awal tahun 2016 . Saya sedang menyiapkan kertas kerja dan mengumpul maklumat barangan keluaran bumiputera seluruh Malaysia,,, khasnya barang makanan, minuman dan keperluan harian..Di kawasan Seri Manjung kedai runcit bumiputera menjual barangan yang bercampur aduk dengan barangan keluaran orang bukan Islam.Apa cadangan tuan?

    1. kami cadangkan tuan dapatkan maklumat dari pembekal sama ada mereka boleh membuat penghantaran ke tempat yg dicadangkan atau tidak. kami dapati pembekal produk muslim ramai di Lembah Klang.

  18. Assalamualaikum. Saya nak tahu tentang senarai harga tepung bidara Dari 1 kilo hingga 25 kilo.Dan sekiranya saya membeli bagaimana Cara untuk membeli Dan penghantaran.

    1. tuan/puan perlu datang ke kedai untuk berurusan. buat masa ini tiada penghantaran disediakan.

  19. Salam, cadangan agar produk keluar az-zain ini diperluaskan di kedai runcit biasa.. ini merupakan strategi marketing untuk memperkenalkan produk halal kepada setiap muslim di Malaysia…

    1. terima kasih atas cadangan tuan.

  20. Assalam Tuan, Saya ingin bertanya bagaimana untuk terlibat dlm perniagaan Az-zain ini. Adakah ianya berbentuk francise? Kalau boleh saya ingin mendapatkan maklumat lanjut mengenai syarat2 untuk mengikuti perniagaan ini.

    Terima kasih.

    1. waalaikumussalam. hubungi 03-87231720 untuk berurusan.

  21. As salam..
    blh bgtau waktu urusniaga hr ape n smpi jam brape?tq

    1. waalaikumussalam. dibuka setiap hari mulai 9 pagi- 9 malam.
      harap maklum.

  22. Salam,

    Saya merupakan salah seorang regular customer kedai cawangan az zain. dan selalu beli susu anak, namun selepas 1 april 2015 , sy telah membeli produk susu kambing dr sana dan amat terkejut kerana harga telah naik, sy smpt bertnya kenapa harga susu naik, jawapan saya terima ialah naik disebabkan GST, sy juga bertanya bukan ke produk susu tidak naik, namun jawapan sama saya terima, sbb GST. Namun setelah sy pergi ke kdai lain yang menjual produk sama, harga masih sama dan tidak dikenakan GST, sy berasa sedikit terkilan dengan kenaikan ini kerana az-zain merupakan salah satu tempat yg sy selalu kunjungi untuk memberli produk2 buatan orang kita, namun tidak lagi skrg.

    Terima Kasih

    1. waalaikumussalam Tuan Izham.

      Pertamanya kami mengucapkan terima kasih kerana menjadi pelanggan tetap bagi kedai cawangan az-zain.
      Berdasarkan aduan tuan, kami memerlukan beberapa maklumat tambahan bagi memberi maklum balas yang tepat.
      Untuk makluman tuan, susu bayi dan kanak-kanak yang berlabel 2tahun dan ke bawah adalah berkadar sifar GST. secara umum ia disebut tidak dikenakan GST. Kami di Az-Zain Shah Alam, USJ Subang Jaya dan Bandar Putera 2 masih mengekalkan harga lama bagi semua produk susu kambing bayi. Sebagai tambahan, harga yang dikekalkan tersebut kekal bersama diskaun jika ada bagi pembelian pukal.

      Oleh itu, kami memandang serius mengenai aduan tuan dan berharap tuan dapat dapat memberi maklum balas mengenai perkara-perkara berikut untuk tindakan selanjutnya.
      1) Jenama produk susu kambing
      2) Lokasi cawangan Az-Zain yang dikunjungi

      Kami mengucapkan ribuan terima kasih kepada Tuan kerana sudi memberi maklumat tentang apa yang tuan lalui dan ini amat penting bagi memperbaiki mutu perkhidmatan kami.

      Harap maklum.

      HAZWAN
      Az-Zain Shah Alam, USJ Subang Jaya & Bandar Putera 2

  23. Salam tuan,

    Saya mohon agar kedai az zain ini membuka 1 lg cawangan di bandar baru bangi memandangkn rata2 penduduk di bangi 90% adalah melayu dan beragama islam.. tq.

    1. waalaikumussalam. hubungi 0387231720 pada waktu pejabat untuk dapatkan maklumat pengedar berdekatan. harap maklum.

    2. waalaikumussalam.

      terima kasih atas cadangan. Insya Allah cawangan Az-Zain semakin bertambah.

  24. assalam..mcmna sy nk dapatkn ayam organik..adakah ade dipasarkn ke tempat lain selain mendapatkannya di cawangan yg ade..

    1. waalaikumussalam.
      Ayam organik boleh didapati di semua cawangan kedai az-zain. hubungi 0387231720 pada waktu pejabat untuk dapatkan maklumat pengedar berdekatan. harap maklum

  25. saya nk Tanya bole ker kita beli online..saya duduk di cheras

    1. buat masa ini tiada pembelian online secara khusus.

  26. Assalamualaikum…
    Boleh saya tahu jika ada cawangan az-zain di Melaka?

    1. Waalaikumussalam. maaf kami tidak dapat membantu. hubungi 03-97231720 untuk dapatkan maklumat.

  27. saya berminat untuk berniaga makanan halalan az zain berapa modal??

    1. Mengikut pengalaman kami, modal sebanyak RM100,000 adalah sesuai untuk perniagaan kedai runcit. tuan perlu hubungi Dr. Zainol di talian 03-87231720 untuk memohon membuka cawangan Az-Zain.

  28. Assalamualaikum. boleh saya tnya, ada sample utk susu biolac? and bagaimana utk dapatkan di sekitar bukit jelutong/puncak perdana/alam budiman (sek U10)? ada COD?

    1. waalaikumussalam.
      maaf kami tiada sample susu biolac. susu ini boleh didapati di Az-Zain Shah Alam yang terletak di Seksyen 15.

  29. Assalam.saya nak tanya.. susu kambing irfan utk 1thn++ perisa choc berapa rm ye.. terima kasih ya..

  30. Assalamualaikum…saya berminat untuk membekalkan keropok lekor & keropok cheeseball-produk ori dari terengganu…blh saya tau prosedurnya.tq

    1. Waalaikumussalam. Puan sila hubungi Hj. Jaludin 0133435534 untuk berurusan. harap maklum.

  31. saya membuka mini market, perlukan bekalan ayam sejuk beku dan produk yang berkaitan yg diurus oleh muslim, lokasi di Muar, Johor. Dimana pengedar terhampir (Muar/Segamat)
    tq 0196291900 – yasin

    1. Tuan perlu terus hubungi kilang di talian 0387231720. harap maklum.

  32. Salam, saya nak tahu lebih lanjut bagaimana nak jadi agent/stokis bagi ayam az-zain

    1. waalaikumussalam. hubungi pejabat az-zain 0387231720

  33. Assalamualaikum..

    Saya berminat utk membekalkan produk saya di az-zain. Boleh saya tahu macam mana prosedur nya.

    Terima Kasih.
    Faris
    019-6005161

    1. Waalaikumussalam. Tuan perlu berhubung dengan outlet az-zain yang tuan mahu. jika Az-Zain Shah Alam, hubungi Hj. Jaludin 0133435534. harap maklum.

  34. Assalamualaikum.

    Saya ingin ingin bertanya mengenai ikan tilapia. Boleh saya tahu siapa yang membuat penyediaan filet tersebut? Saya berniat untuk mendapatkan kulit ikan tilapia ini untuk tujuan kajian saya. Dengan siapa saya perlu berhubung berkenaan perkara ini?

    Terima kasih.

    1. hubungi pejabat kilang 0387231720 untuk dapatkan maklumat. harap maklum.

  35. Harap dapat jual minyak masak bijan.

    1. terima kasih atas cadangan puan!

  36. Sya seorg supplier di penang..dah 5 tahun sya memasarkan beberapa produk halal muslim….spt mee, k.teow, bwg goreng dan bbrpa lagi makanan…sya buat kerja ni sbb d penang kebanyakkan peniaga restoran dan kedai makan guna bhn mentah bukan islam….sya kesiankan org islam yg dok kena tipu bulat2 dgn peniaga …selama ni sya tak ada kedai dan sy tgglkan stok dlm van saja…sya bos dan saya juga kuli dan sya juga yg tasykil peniaga utk tukar kpd produk muslmim. Sya berminat nak dptkan semua brgan lain keluaran muslim…bgaimana caranya…perlukah sya turun sendiri ke kl atau pihak syarikat tuan ada membuat hantaran…

    1. tahniah dan syabas atas usaha tuan. buat masa ini kami hanya beroperasi untuk penduduk sekitar sahaja. kami cadangankan tuan dapatkan dari pengedar yang berdekatan terlebih dahaulu.

      kami doakan tuan berjaya di dunia dan akhirat. insya Allah.

  37. Salam..az zain francaise ke tuan?

    1. Waalaikumussalam. Az-Zain tidak mengamalkan konsep franchise. tetapi menggunkana Licensing. Hubungi kilang di talian 03-87231720 untuk dapatkan maklumat lanjut.

  38. assalamualaikum ,
    saya ain ,student dari uitm seremban 3 . saya sedang mengkaji mengenai supplier terbaik untuk final year projek . saya ingin bertanya,az-zain ada membuat pemilihan supplier untuk sesuatu produk tak ? bagaimana saya ingin mendapat data mengenai supplier di az-zain . data yang saya perlukan hanya untuk final year projek sahaja

    1. Waalaikumussalam. maaf kurang jelas dengan soalan tersebut. boleh hubungi pegawai pembelian kami di talian 013-3653934.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Close Menu
×

Cart